Ετικέτες

Mirror (2) New Blood (1)

Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

New Blood!













Γεία σας!! Είμαι η Ρένα και είμαι εντελώς εθισμένη στα fanfictions έτσι αποφάσησα να γράψω κι εγώ μερικά! Η πρώτη η ιστορία που αναβάζω στον ιστότοτοπο μου ονομάζεται Καθρέφτης και αρχικά δημιουργήθικε ως ένα απλό Fanfic για τον διαγωνισμό του Bella And Edward~forum. Ελπίζω να σας αρέσει γιατί νίκησε στον συγκεκριμένο διαγωνισμό και θα ήθελα να ευχαριστήσω και πάλι όσους με ψίφησαν μέσα από την καρδιά μου!
Τώρα στις ευχαριστίες! Θα ήθελαν να ευχαριστήσω θερμά την White Queen [jokastia] που χάρις εκείνη ξεκίνησε αυτή η μανία με τα Blog! Μπορείτε να κάνετε μία επίσκεψη στο Blog της
εδώ . Γράφει καταπληκτικά και την θαυμάζω πάρα πολύ!
Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω την Έλλη [edward_breaking_dawn] την διαδυκτιακή αδερφή μου και κολλητή μου στην πραγματικότητα που με στηρίζει σε όλα τα θέματα, την Έιλιν [mariza27] γιατί ήταν εκείνη που με πιέζει να γράψω κάτι! Τι θα έκανα χωρίς εσένα γιαγιάκα μου; [δεν είναι πραγματική μου γιαγιά!]. Τις κολλητές μου, Δώρα και Δανάη που πραγματικά με ανέχονται! Ευχαριστώ κορίτσια για την υπομονή σας! Δεν θα μπορούσα να παραλείψω την μαμά μου και τον μπαμπά μου! [όχι τους πραγματικούς!].Ξένια και Γιώργο. Μαμά σύνεχισε να είσαι κουκλάρα και μην σε απασχολεί τίποτα! Η κόρη σου είναι εδώ! Μπαμπά και ας είσαι γουρούνι συνεχίζω να σ'αγαπώ πολύ πολύ!!! Φυσικά δεν ξεχνάω τις αδερφούλες μου Μάντυ και Αναστασία που και οι δύο είναι ηλίθιες αφού είναι Team Jacob [Πλακίζωωωω!!!]. Και φυσικά δεν ξέχασα τον Φώτη!!! Αδερφούλη μου I LOVE YOU!!!
Τζέιν μουυυ!!! Μαράκι μου! Λατρεία μου! Και εσένα σε ευχαριστώ!! Επειδή ζούμε την ίδια μανία! TEAM VOLTURI και τα μυαλά στα κάγκελα! :P
Tην Έλιζα... που με αντέχει και που γράφει fanfictions!!!
Συγγνώμη που σε πρείζω κουκλίτσα μου να μην έγραφες τόσο ωραία!
Βλασιούλα δεν σεν ξέχασα! Ευχαριστώ καρδία μου που θα έρθεις Αθήνα! Αυτό είναι αρκετό! Και επείδη απλά υπάρχεις! Είσαι από τα πιο τέλεια άτομα που έχω γνωρίσει!!!
Και τέλος; ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΟΡΟΥΜ EVER!!!
ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ! BELLA AND EDWARD GREEK FORUM!
Τι καλύτερο από μία παρέα να μοιράζεσαι την τρέλα σου; Τίποτα! Ευχαριστώ το Bella And Edward που χάρις αυτό έκανα πολύ δυνατές φιλίες!
http://bellandedward.0forum.biz/forum.htm
Kαι ΝΑΙ! Εδω τελείωνει η πρώτη μου ανάρτηση! Wiiiii!
Νew Blood in the city!
-Rena [volturi girl]